världens fulaste blogg

Publicerad 2014-01-28 13:52:00 i Allmänt,

Börjar blogga nu då..för dig W, du vet vem du är.

Men heter iaf Louise och är 14 år fyller 15 om typ 7 månader, längtar något. Är bosatt i Slagsta med mina föräldrar och min storebror Gustav, dock har jag två bröder till och en syster. Stor familj i know. Mitt kärleksliv är inte ens värt att nämna då det inte är ett endaste dugg interessant. Jag är halv bolivian och kvarts tysk då min mamma är från Bolivia och min pappa är halv tysk, if you wanted to know.
Dem vänner jag har just nu är dem bästa man kan ha, verkligen ingen kan klå dem. Det bästa jag vet är att  träna och nej, jag är ingen träningsnarkoman tycker bara om pressen och känslan efteråt. Därmed träning medföljer ju att springa/löpa ännu en sak jag älskar. Jag brukade gå på Friidrott med slutade då mitt knä gav p och då gjorde även jag det då det inte va lika kul med ett dunkande knä. Jag bör inte tas seriöst då jag allt för ofta är sarkastisk. Utan sarkasm är inte jag den samma, sorrynotsorry. Har även en passion för djur och speciellt Afrikas djur men även hundar då jag har två stycken dock är dem familjens men same shit. Det va väl en så simpel förklaring på mig som de går. 
ses då. 


Juste, älskar att fota.


 
 

Kommentarer

Postat av: W

Publicerad 2014-01-28 15:18:11

Känner mig så special :'D ʕ´•ω•`ʔ ヽ(*・ω・)ノ
Good job Loaaa! *thumbs up*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela