Skum vecka.

Publicerad 2014-01-30 21:10:23 i Allmänt,

tjena. Har varit en hektiskt jävla vecka för mig alltså. Falska vänner hit och dit, killar hit och dit, fester o annat skit överallt. Idag var nog värst ändå, bröt kontakten med en av mina bästa vänner och ställde in en träff med en kompis allt för att..egentligen vet jag inte varför. Tror de blir bäst så iaf vissa människor måste man bara sätta en punkt på. Fick iaf världens tröst av A och skit vad glad hon gjorde mig. Den människan alltså.

19 dagar kvar tills Bolivia, är både exalterad och lite sorgsen på samma gång. Vill ju inte lämna W ensam i skolan i princip det ända jag bryr mig om, för jag vet vilket helvete skolan är. Man vill ju lära sig bara inte vara i skolan, folket där äcklar mig. Sorry W you'll have to stay strong. En månad går snabbt.
Men fyfan vad skönt det ska bli att slippa all skit för 1 hel månad.

Är just nu hemma hos M&A och ska sova här tills imorgon då jag faktiskt SKA åka till skolan och jag SKA göra mitt bästa, jag lovar. Ska käka nyköpt godis och spela Super Mario 3D world.
ses.


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela