Shit asså.

Publicerad 2014-02-03 16:00:12 i Allmänt,

Gjorde inte mycket i helgen. Eller jo, kanske. I lördags sov jag hos M&A sedan söndagen därpå käkade jag godis hela dagen och tjockade mig rejält. Händelserikt i know. 
Och idag shoppade jag skor, fyfan va skor är bäst. Ett par vinröda converse som var på rea och ett par klackskor, typ. Mamma köpte ett par skitfina boots som jag antagligen kommer använda då och då även fast jag redan har ett par. Skadar aldrig med fler liksom. Ingen skola idag, mitt val. Därför måste jag plugga nu, engelska och svenska. Dock har jag krönikan klar redan. 
Bonita ligger och sover i min säng. Så jävla gullig hund vill bara äta upp henne. 
Iaf, ska träna och kanske ta ett bad sedan plugga. 
Plugg kan alltid vänta. 
ses.



Saknar sommaren, då man kunde gå runt och inte bry sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela