så olyckligt jävla lycklig.

Publicerad 2014-02-17 22:50:53 i Allmänt,

idag var fan en sorgsen dag, gav W värsta bamsekramen då jag inte kommer träffa henne på 1 hel månad. shit vad jag kommer sakna vissa alltså. men man ska ändå se på det positiva i situationen, jag får åka till Bolivia och slipper skolan i en hel månad. lyckan är enorm. väskan är nu färdigpackad och skit vad full den är. tror aldrig jag haft en sån fullpackad resväska förut. flyget går ca 18.55 imorgon kväll och skit vad taggad jag är. vi ska åka mot Arlanda runt 14.30 och jag har fortfarande massa att fixa och dona. det bästa är nog atr jag inte behöver ta med en jacka, åh känner redan värmen. nej skoja bara det är mitt fönster som är stängt. skit va torrt skämt. torr humor vad ska man göra liksom.

sitter just nu i världens absolut mysigaste tjocktröja och hostar ut lungorna. är i princip sjuk men ska oavsett det försöka behålla skinnet på. skriver ett inlägg imorgon innan jag drar och under resan kommer jag då och då uppdatera förhoppningsvis har jag hyfsat med bra wifi. vi får se helt enkelt. ses.




how I'm gonna miss you bro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela