Ronja.

Publicerad 2014-02-07 22:48:27 i Allmänt,

Igår var som sagt inte den bästa dagen men det finns värre. åkte till skolan idag trots tvek, men tvingade mig själv då jag behövde lämna in ledighetsansökan som ej kommer beviljas. ska ha frånvaromöte bästa vecka pga alldeles för många förseningar och oanmäld frånvaro. mår illa av bara tanken på skolan.

sitter just nu i soffan hemma hos M&A och käkar chips och spelar Wii. känns ändå helt okej. imorgon ska jag kanske träffa W igen. vi är värsta bakgänget ju. ska även träna, göra mina övningar och plugga som fan men får se om jag bara drar hem en snabbis då för att sedan åka tillbaka till Bredäng. we'll see.
ses.


sån jävla underbar hund. sätter ett leende på mina läppar på 0.1 sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela