någorlunda glad.

Publicerad 2014-02-11 22:45:33 i Allmänt,

we kinda made up. jag och han igen, fast det känns ändå lite tveksamt men jag ska försöka göra allt för att få det att fungera. hoppas han också gör det.

Idag somnade jag direkt när jag kom hem, fyfan va tröttsam skolan är på riktigt. vaknade 1 h och 30 min senare och åt middag, tränade och dushade. ändå fräscht. har just nu över halva garderoben på golvet, orkar inte vika ihop allt. det är ju bara en ren katastrof på morgnarna när jag ska välja kläder och ändå slutar det med att man tar en plain Jane outfit liksom. ilandsproblem.

imorgon kommer W över för att vi ska baka till en loppis med klassen där vi ska sälja fika. kommer bli bäst.
ses.




att ta selfies i skolan är nog det roligaste som finns. sarkasm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela