ledsamt.

Publicerad 2014-02-06 21:46:36 i Allmänt,

hur ens humör bara kan försvinna så snabbt helt sjukt. jag saknar honom så mycket så det gör ont. fucking patetiskt. alla konversationer vi haft alla moment vi delade, shit. du va så jävla bra, de va du. helvete. bara tanken på att vi inte är en längre, usch det gör så fruktansvärt ont.

Denna dag var är nog inte bland topp 10 av dem bästa dagar jag haft om man säger så. och för att toppa allt har jag matteprov imorgon, är förvånansvärt förberedd dock. hoppas jag. får se hur det går, uppdaterar när jag kan.
ses.


att värdet på en person kan öka så jävla mycket. älskar ju fortfarande dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela