Bolivia, santa crus de sierra

Publicerad 2014-02-22 01:03:51 i Allmänt,

Kom fram till Santa Cruz i förrgår och shit vad trötta vi var allihopa, helt okej dock med tanke på tidszonerna. Sprang runt på stan och kollade olika saker. Badade i hotellpoolen och hade det allmänt skönt. Igår drog vi ut till nån random klubb där vi drack och dansade dock var inte min mor så förtjust i att jag drack men hon såg inte allt, höhö. Idag flög vi i cirka 40 min till Chocabamba till någon släkting som jag träffat tidigare. avi ska endast stanna här för att vänja oss vid höjden något bättre innan vi åker vidare till La Paz där vi ska stanna ett tag. Vi har hittills hunnit gå en sväng till apoteket för att köpa piller samt myggmedel. På vägen följde en sjukt fin hund efter oss och shit va ledsen man blev när man var tvungen och lämna den. Ångest. Men inte min hund så vad ska man göra liksom. Har nyss duschat och fixat mig för middagen ikväll. Vi ska gå om ca 5 min så måste skära ner på inlägget här. Skriver när innan jag drar till La Paz om jag hinner om 2 dagar. ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela