är inte alltid som man tror.

Publicerad 2014-02-14 17:21:56 i Allmänt,

"jag la upp en status om hur singel jag är"
well, tack för den ditt as. whatever, tror ändå inte det kommer bli nåt men gud så jag inte vill tro att det är sant. #HelvetesJävlaRövknullarKillarSomSkaFörstöraEnsRedanTillräckligtFittigaLiv
ville bara få det av mitt bröst. usch.

ska snart gå ner till centrum för att träffa upp A, vi ska handla sedan ska vi gå upp till lägenheten och baka och antagligen vaxa benen. drar nämligen till Bolivia om 4 dagar. shit vad jag är exalterad, kanske redan nämnt det men fortfarande helt jävla sinnessjukt. är då jävla glad över att jag ska få slippa allt, verkligen allt för 1 hel jävla månad och samtidigt få en fet jävla bränna. kommer kanske köpa dricka där borta också, men får se om jag egentligen vill det.
mår inte super nu. inte för att nån nryr sig men känner mig verkligen riktigt jävla besviken och sårad. äh fyfan alla hjärtans dag och resten av dagarna på året kan suga kuk.
ses.

bara en vanlig fredag. bara ännu ett krossat hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela