skriv 5 saker jag stör mig på

Publicerad 2014-04-12 12:23:09 i Allmänt,

okej, det är mu jag får min chans att släppa ut den innersta nästan inte politiska rättvisans Loa. 
1. folk som bryr sig alldeles för mycket om vad andra tycker. visst, det är inte deras fel då dem kanske har dåligt självförtroende eller bara vill veta hur dem ska passa in. men man kan väl iaf försöka? jag menar det lilla man försöker kommer till slut göra ganska mycket, man måste börja någonstans liksom. int bara stå där och bara jag är tjock och samhället dömmer mig. om du tycker att du är tjock, kanske ska börja gymma då eller gör något åt det? istället för att klaga om det för andra. för om du börjar göra något åt saken så kommer jag som din vän att pusha dig tills du lyckas och lite till, för är pretty much en pushare så de bara att köra. 
2. personal i affärer eller på caféer som bara är allmänt otrevliga och dryga. varför liksom? speciellt dem caféer eller affärer som har så pass många besökare så att oavsett om dem är trevliga eller inte så kommer folk tillbaka för att det är så jävla bra grejer där. det känns ju lite som att utnyttja situationen något. varför ens vara så dryg och trött och allmänt gaggig mot andra i din omgivning känns pretty onödigt. 
4. mina föräldrar 
5. människor överhuvudtaget 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-12 19:57:51

Baba due som skippar nr. 3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela