Berätta om vad jag attraheras av i motsatta könet

Publicerad 2014-04-18 12:10:18 i Allmänt,

aha, fan då. alltså, vad jag attraheras av i en kille? allt. speciellt killar som spelar/spelat fotboll för deras ben. oh my god. killars kroppar överhuvudtaget, omnomnom. men jag attraheras även utav hur en kille är mot mig, alltså verkligen, om han verkligen bryr sig eller inte, hur hans tankar kring hur man behandlar en kvinna är eller hur han är överhuvudtaget. jag menar om han är en rolig douche är ju inte det direkt attraktiv. man vill ju fan ha en riktig prins som även kan va en sexig jävla rebell och ba en en till en annan värld på vilket sätt du än vill. äh fyfan, killar gör mig ledsen. herrå.

dock inte min drömprins men kroppen kan man inte klaga på eller ansiktet eller han överhuvudtaget, ugh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela