10 sanningar om mig själv

Publicerad 2014-04-09 23:56:46 i Allmänt,

1. pizza är det bästa som finns 
2. tycker inte om alla vänner jag har, det låter fett drygt ik men vissa går mig bara på nerverna. 
3. älskar skogen nästan som mysigast på kvällen när det inte är folk ute och det är helt becksvart ute. 
4. har nästan förlorat förmågan att inte bry mig om vad andra tycker. 
5. jag vill ha en kille som pratar engelska. 
6. älskar att träna, den höga pulsen och adrenalinet ger ett sånt rus i min kropp kan inte förklara känslan. 
7. jag tycker om Shakira 
8. personen jag står närmast atm är nog Weina 
9. killar är nog det vidrigaste och vackraste som finns på planeten. 
10. folk i min omgivning tror inte att jag också mått dåligt. som fan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Loa

Älskar pizza mer än människor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela